2010-03-09

kopierad lista från http://matildaedstrom.webblogg.se

Favoritgodis: kan inte välja
Är det nåt du absolut inte äter: mycket, riktigt petig när de gäller mat
Kläder just nu: svarta jeans och en söt blommig blus/tröja
Musik just nu: ingen
Sommarplaner: spanien v. 27-29, ayia napa v. 32 sen frankrike om jag inte tar de nu under våren.
Saft eller alkohol: läsk
Hur många kuddar sover du med: 4 st, men två får peter låna om han är snäll.
Favoritväder: sommar, sol, värme
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: nu mera slösare

Kommer du ihåg din första kärlek: ja, om man nu kan räkna det som kärlek på dagis
Tror du på mirakel: yes
Hur många barn vill du ha när du blir stor: antingen 1, eller 2 eller 3, det visar sig
Bio eller promenad: bio, jag är för lat för promenad

Stjärntecken: stenbock
Rädd för insekter?: skulle man väl kunna säga
Största svaghet: är nog för ärlig ibland

Det här är jag bra på: åka skidor
Chips, morötter eller godis? chips, men med dipp!

Pizza eller hamburgare? hamburgare, men äter bara hamburgare från donken
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har navelpiercing, och förmodligen en tatuering på foten någon gång
Stökigt eller välstädat? jag gillar städat, men har alltid stökigt
Är du rädd för blod? om jag är, grinade senast här om dagen när jag fick näsblod så min pojkvän fick hjälpa mig
Saltar du på maten? nej, gillar inte kryddad mat
Gillar du att sjunga? ja, tar sånglektioner varje onsdag
Anser du att du är stark? psykiskt är jag väldigt stark, fysiskt är en annan femma
Brukar du sola? nej, bara på sommaren
Vad gör du om du får hicka? suckar och säger åh nej..
Kaffe, te eller inget? te i så fall
tycker du om ditt liv? det blir ju vad man gör de till
har du masserat någon? japp
vad är ditt turnummer? 7
har du ont någonstans nu? nej
vad drack du senast? em klumk coca cola light
favoritlåt – ingen aning
drömyrke - fastighetsmäklare, vilket jag även ska bli

favoritfilm – ingen aning
favoritsport – jag ångrar att jag inte började spela innebandy när jag var liten, i love it
kan du skruva tungan – halft
vifta på öronen – nej
vilka länder besökte du 2009 – först riga, sen alla länder på väg ner till tjeckien, spanien och säkert något mer jag glömt
vilka länder ska du besöka 2010 – frankrike, spanien, och vart nu aiya napa, cypern, tror de ligger på den turkiska sidan av ön

vad är du rädd för – mycket
vad är du på för humör – trött
stava ditt namn utan A – jennifer forsell
vad är ditt senast inköp - godis
vart önskar du att du var just nu – utomlands
vem pratade du senast med i telefon – någon tant på gillingebanan
har du gjort något du ångrar - ja det har väl alla
saknar du någon – ja mina vänner saknar jag just nu
vad önskar du – att jag bodde utomlands
hur många skickade sms har du – 18482
hur gammal är du om fem år - 23
beskriv dig själv med tre ord – ambitiös, målinriktad, trevlig
ditt mål 2010 – körkort och ett bra extra jobb
vad får dig att må bra – människor jag tycker om
vad gjorde du för tre timmar sedan – hade lunch
har du några planer för kvällen – plugga
hur många kontakter har du på msn – många, men är aldrig inne på msn längre typ
är du kär – lyckligt kär
hur skulle du beskriva 2009 - upp och ner
vad ska du göra nu – ta en powernap och sen läsa en engelska bok

Inga kommentarer: