2010-03-05

har körlektion om sex timmar det kanske är bäst att lyfta på rumpan, borsta tänderna och gå och lägga sig. men det är bland de jobbigaste som finns

kvällen slutade med att jag och kicki åt på kolgrillen, sen mötte vi upp jocke och erik för sista fixet inför imorgon. efter det gick vi hem till kicki och hämtade en film, minns inte vad den heter men bra var den i alla fall. sen vidare till centrum och köpte godis, chips, läsk och choklad. sen tog vi bussen hem till mig och pratat skit med fia och filippa tills mickis kom och vi gosade ner oss i soffan och tittade på filmen, skrattade, pratade, och blev allmänt äcklade av vissa saker. men kul var det och jag tycker att jag klarade mig riktigt bra för att vara jag när de gäller såna saker... jag säger bara en sak, se upp för håriga människor som vill sitta nakna på ditt huvud, de slutar inte bra. jag har själv tack gode gud inte varit med om det, men tro mig det slutar inte bra!

Adios

Inga kommentarer: