2010-03-26

Igår var jag Max och Karl uppe och gjorde halkbanan, och efter det åt vi lunch med min papi. När vi kom tillbaka till Södertälje pluggade vi teori. Så det blev ingen skola igår. Jag tog även spruta, men den här gången höll jag tårarna tillbaka. Efter jag hade varit så duktig åkte jag och mamma till en salong och jag gjorde en ansiktsbehandling, och låg i ett speciellt ljus som ska vara bra gör huden, fixade till ögonbrynen och blev sminkad. Lite lyx på en torsdags eftermiddag. Men sen tog lyxen slut när jag körde vidare till Axa och jobbade.

Idag hade vi en lektion, efter det gick jag och shoppade lite till mig själv. En tunika och en topp från the garden collection och två berlocker till mitt thomas sabo armband. Sen mötte jag upp Mickis, Amanda och Maja och så bar det av till modevisningen för haiti. Jag är helt slut efter att ha fotat hela dagen, så ska slänga mig i sängen med chips och vänta på Peter som kommer efter han gått den andra visningen.

ciao

Inga kommentarer: