2010-03-04

Jag vaknade för ett tag sen, om man inte räknar med när pappa råka ringa upp mig i fickan 06.50 i morse när han var ute och fixa med skidorna, eller när pappa kom in och fråga om jag hade tagit hockeyväskan, eller när min lillebror kom in och frågade vad jag hade för banknummer, eller när mamma kom in och sa att dom skulle åka, och när pappa kom in och sa hejdå. Hur som helst är jag uppe nu och äter rostade mackor, mums. Nathalie kommer snart och så ska vi fixa med vårat grupparbete, vilket nu mera har blivit ett pararbete istället. Sen i kväll skulle jag och tjejerna ha middag en mi casa, men de verkar som jag inte är ensam om att vara sjuk, halva gänget har legat hemma hela veckan precis som jag. Men nu mår jag bättre bara extremt förkyld, så vi får väl se vad vi i den "friska" ligan bestämmer oss för att göra. Kanske bäst att ta det lugnt så jag är pigg imorgon när jag först har körlektion 8 på morgonen, sminktid på eftermiddagen, sen är det dags för club ess premiären, och eftersom jag har vart med och hjälp till så ska det firas lite extra.

Inga kommentarer: