2010-03-31

Jag har tiden för min uppkörning och min teori på ett papper nu. Så fort jag tänker på det får jag en klump i magen och blir kissnödig av nervositet. Förövrigt är jag proppmätt, pappa och min lillebror köpte med sig donken hem efter deras träning. Jag borde lägga mig ner på golvet och göra sit-ups eftersom jag ätit hamburgare två gånger idag. Fy vad äckligt om jag tänker efter. Imorgon ska jag gå på min första studentskiva äntligen har man åldern inne och kan fira sina vänner. Dock borde jag ta det lugnt eftersom jag ska tillbaka till de som kan komma att bli mitt framtida jobb och prata med hon som är personalchefen. Fast är lite nervös eftersom jag inte vet om de gäller en intervju eller provjobb.. Men det ska nog gå bra. Har även lovat att hjälpa Peters syster och Emil att flytta om dom behöver hjälp och mitt i den vevan ska jag klämma in påsklunch hos mormor också.

Förresten, är någon intresserad utav att fira påskafton på 550 när club ess tar över och Albin Myers kommer och spelar lite sköna låtar medan han mellanlandar i Sverige så har jag biljetter som jag mer än gärna blir av med!

Inga kommentarer: