2010-03-21

bästa helgen på jag vet inte hur länge, och de bästa utgångarna hittills även fast de är helgen innan lönehelg. jag började helgen med en fika med en vän jag inte träffat på hur länge som helst, efter det åkte jag till min pojkvän och pussade lite på han. sen kom jessica till mig, och vi var på the strip med hennes pojkvän och vänner. vaknade upp och mådde som man förtjänade, åkte på lunch hos mormor som precis kommit hem från thailand. efter det var de bara hem och vända för att möta upp jhon och fixa med alla biljetterna. sen dansade jag och massa söta flickor till dogge när han va dj, och spela den skönaste musiken jag någonsin varit med om ute på krogen. sen kom peter och mötte upp mig så åkte vi hem. vaknade upp med ett leende på läpparna bara för att jag såg världens finaste och livet bara känns så bra just då. sen var de dags att vakna upp ordentligt och gå till jobbet. lärde mig den riktiga kassan idag, känns bra. och nu ska jag sätta mig med matteboken, som jag borde öppnat för länge sen. matte c prov på onsdag, härligt! jag ska göra allt för att få hoppa av den kursen.. imorgon blir de tillbaka till verkligheten, men jag ska leva på den här helgen länge!

1 kommentar:

evelin sa...

sv: jaaa det vore as schysst :D