2010-05-09

Igår blev det middag en la casa de Ögrens sen kom ludde och filip och gjorde oss sälskap. Fick skjutsa mamma och gudmor till berget sen blev jag upplockad av Linn och dom och så bar det av till the strip. Vi hade bokat bord, " vilket bord vill ni sitta vid"? Svårt val eftersom alla är tomma.. Haha. Men vi tog in några flaskor och hade sjukt bra underhållning. På de tomma dansgolvet stod två par och porra sig, har aldrig sätt nått roligare/sjukare. Sen drog vi vidare till 550 till Jeppes avskedningsfest. Det blev lite för många shottar men kul hade vi tills de stängde och linn vägrade åka hem. Hon slockna hemma hos Björn och jag fick skjuts hem och möttes av en glad mamma och gudmor. Idag mår jag faktiskt riktigt bra, förutom ångesten över min uppsats som ska vara inne i natt och jag har inte ens börjat.

Inga kommentarer: