2010-05-03

Här är jag och min kära vän Mathias när vi skulle gå på balen i 9an. Jag minns sista tiden på brunnsängsskolan, hur alla kom varandra så nära och hur roligt vi hade. Min syster är i samma situation jag va i för två år sen. Hon ska snart gå på bal, sluta grundskolan och allt det där. Vi hade ett samtal idag när vi åt middag på stan som fick mig att inse att hon är inte så liten längre. Snart går hon på gymnasiet. Men i mina ögon kommer hon alltid vara liten. Jag kommer alltid tycka hon är för liten för att göra saker. Bergis kommer jag sitta där och säga sen, nej du är för ung för att skaffa barn fast att jag själv vill ha barn innan jag är 25. Jag saknar kallin och alla andra från brunnsängsskolan och mest av allt saknar jag att vara liten.

Kom förresten precis hem från Linn. Jag åkte förbi Elbe och köpte med mig ben and jerrys, födelsedagspresenten ska hon få på fredag. Måste tillägga att Magnus i nya bonde söker fru redan är vår nya favorit och varför inte avsluta med att sjunga du gamla du fria du själv ögda nord med hollywoodfrun Maria. Toppen!
Buenos noches

Inga kommentarer: