2010-04-05

Sitter här och äter godis som jag egentligen inte tycker om. Men är de påsk så ska man tömma påskäggen, det bara är så. Ska försöka summera den här påsken lite snabbt medan jag vilar från målandet.
Skärtorsdagen: Skola, fick ett efterlängtat lov. Mötte Jessica, gick hem till Ögrens där man blev mottagen med öppna armar och kramkalas. Sen blev de skiva på the strip.
Långfredagen: Låg hemma och mådde dåligt tills Peter kom och plocka upp mig på kvällen och vi åkte hem till han och titta på film och myste.
Påskafton: Vaknade upp och gosade med hundarna, tog en promenad till stan och åt lunch. Sen hjälpte vi Emil och Jessica att fixa i deras nya lägenhet. På kvällen var jag fotograf på 550, de var roligt men fick gå runt i hjärterdam tröjan som inte var tvättad utav personen som hade den sist USCH säger jag bara! Fick migrän som pricket över i:et också så Peter kom och hämta upp mig.
Påskdagen: Vaknade och så var det påskfrukost med Peters familj, det var mysigt. Vi fick paket och stora chokladkaniner. Sen jobbade jag ute i Axa några timmar. På kvällen fick jag vara barnvakt istället för att köra en favorit i repris med Dick och co. Så jag, Peter och Philip myste i soffan framför tvn.
Idag: Då var vi framme vid idag, heter de annandagpåsk? Hur som helst så har vi tittat på what happen in vegas, ätit kebabpizza och nu har jag även börja hjälpa pappa att måla.

Inga kommentarer: