2010-04-18

Igår kväll tog jag bilen hem till hjärtat, vi åkte och handlade naturgodis och tittade på film. I morse vaknade vi kl 8 tittade på en till film, gick upp, åt frukost, gjorde oss i ordning och åkte hem till mig för att byta till papi´s bil. Sen gjorde vi det jag sagt att jag alltid ska göra när jag tagit körkort, nämligen åka till IKEA. Vi köpte en byrå och en tvbänk, Allt är målat, peter har skruvat ihop möblerna och snart är mitt gamla rum historia. Fyfarao så skönt. Måste tillägga att jag har inte bara världens bästa vänner utan även världens bästa pojkvän, men de visste ni ju redan.. Speciellt ni där ute som gör allt för att få han.. haha! Nej jag är hur trött som helst och eftersom min pluggskola tagit bort min sovmorgon och lagt in matte c istället så är det väl dags att städa klart och börja tänka på refrängen. Buenos noches

Inga kommentarer: